چگونه میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟
الویت ما برای ارسال بار، ارسال پستی می باشد. ولی به درخواست مشتری میتوانیم سفارش ها را از طریق تیپاکس، باربری و یا سامانه اتوبوسرانی ارسال کنیم.
ارسال نهال هم بسته به آدرس شما با سریعترین روش ممکن از طریق تیپاکس و سامانه اتوبوس رانی انجام میشود.
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر. در حال حاضر فقط پرداخت بصورت اینترنتی و ارسال پس از واریز به حساب امکانپذیر است.
بعد از ثبت نهایی سفارش چه زمانی آن را تحویل خواهم گرفت؟
سفارشات شما در اولین فرصت ممکن ارسال خواهد شد. در شهر تهران، سفارشات با پیک یا پست برای شما ارسال می شوند . یا در صورت تمایل می توانید سفارش خود را در دفتر بذر بازار تحویل بگیرید. سفارشات سایر شهرها با استفاده از پست پیشتاز یا باربری ارسال خواهند شد. و بسته به فاصله شما از تهران متغیر است.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله میتوانید با شماره ۰۲۱۳۳۴۷۸۰۴۱ و یا ۰۹۱۲۰۹۹۳۰۱۱ تماس بگیرید تا سفارش شما را بصورت تلفنی ثبت کنیم.
سفارشم را به صورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده ولی پرداخت سفارشم تایید نشده است.
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما بر خواهد گشت. در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی بذر بازار نیست. شماره پیگیری و تاریخ ارسال وجه را ذخیره کنید. در صورت عدم بازگشت وجه به حساب، طی ۷۲ ساعت، با بانک تماس حاصل نمائید.
با توجه به اینکه بذرهای تقلبی در بازار به وفور وجود دارد چگونه میتوانم از اصالت محصولات شما اطمینان حاصل کنم؟
فروشگاه اینترنتی بذر بازار با وسواس بسیار زیاد اقدام به تامین بذر میکند. این مجموعه اقلام خود را تنها از شرکتهای وارد کننده و یا نمایندگان رسمی شرکتها تامین میکند. و کوچکترین تردیدی در اصالت بذرهای توزیعی این مجموعه وجود ندارد.
میتوانم سفارشم را اقساطی پرداخت کنم؟
خیر، در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساط وجود ندارد
سفارش من از کجا ارسال خواهد شد؟
سفارش ها از انبار فروشگاه واقع در تهران ارسال خواهد شد.
آیا امکان خرید تعداد کم از محصولات تجاری وجود دارد؟
حداقل مقدار سفارش از هر یک از محصولات یک بسته می باشد. و کمتر از آن امکانپذیر نیست. در صورتی که مقدار کم از بذرها نیاز دارید میتوانید از بخش بذر های خانگی بسته های کوچک را با قیمت مناسب تهیه کنید.
تا کنون از فروشگاه اینترنتی بذر بازار خرید نکرده ام. چگونه میتوانم به شما اعتماد کنم؟
فروشگاه اینترنتی بذر بازار بزرگترین فروشگاه اینترنتی بذر در ایران می باشد و با بیش از ۳ سال فعالیت رسمی دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و همچنین دارای پروانه کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی می باشد.
آیا بذر در بسته های کوچک برای مصارف خانگی و خود مصرفی هم دارید؟
بله، بذرهای خانگی و خودمصرفی داخل سایت و اپلیکیشن بذر بازار با قیمت مناسب ارائه شده است. فروش بذرهای خانگی فقط به صورت اینترنتی انجام می شود.
آیا ارسال به صورت رایگان است؟
ارسال خرید های بالای ۵۰۰ هزار تومان به صورت رایگان انجام می شود. برای خرید های زیر ۵۰۰ هزار تومان مبلغ ۲۰ هزار تومان بابت هزینه ارسال دریافت میگردد.
روش ارسال به چه صورت است؟
اولویت ما برای ارسال بسته ها، ارسال پستی می باشد. و تنها ارسال پستی به صورت رایگان است. در صورت درخواست مشتری ارسال از طریق تیپاکس، باربری و سامانه اتوبوس رانی نیز مقدور است. ولی هزینه ارسال به مشتری خواهد بود.
آدرس دفتر شما کجاست؟
آدرس دفتر بذر بازار در بخش “تماس با ما” در وبسایت درج شده است.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله جهت خرید حضوری میتوانید در روزهای غیر تعطیل و از ساعت ۱۰ تا ۱۴ به دفتر مجموعه بذر بازار واقع در تهران، سه راه افسریه، مجتمع تجاری خورشید، طبقه ۴، واحد ۳۰۵ مراجعه کنید. با توجه به اینکه انبار مجموعه خارج از شهر است، لطفا قبل از مراجعه حضوری برای جلوگیری از اتلاف وقتتان به صورت تلفنی هماهنگ کنید تا کالاهای مورد درخواست شما به دفتر منتقل گردد.